Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

informatie

Ga naar beneden

informatie Empty informatie

Bericht  Gast vr apr 25, 2008 5:03 pm

Groet, Ik ben Geoffrey uit Haarlem, beter bekend als Greywood,

tijdens een bliksembezoek van de Heer Tristan aan Haarlem jongsleden was ik verbaasd met de ontdekking dat het linker boven kwartier van het familiewapen van de Guillotine overeenkomt met het blazoen van mijn bedovergrootvader: Geoffrey de Guillotine, Ridder en Kapitein in het gevolg van Willem de Veroveraar, Hertog van Normandië; Koning van Engeland.

Ik ben hier op uitnodiging van De Heer Tristan om over deze ontdekking informatie uit te wisselen zodoende de mogelijkheid te onderzoeken of Geoffrey de Guillotine, waarnaar ikzelf vernoemd ben, onze gezamenlijke bedovergrootvader is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

informatie Empty Re: informatie

Bericht  Tristan Vanqueour ma apr 28, 2008 12:08 pm

Tristan kwam met zijn koets aan in Arnhem en zag daar een onbekende heer aan de poorten.

Gegroet beste man

Na het aan horen van zijn verhaal, nodigt Tristan hem uit om een een blik te komen werpen in de ridderzaal op de stamboom van de familie de Guillotine.


En beste u bedoelt zeker het kwartier links onder in mijn wapen, wnat linksboven is het wapen van hillegom. Ik weet van een Franse tak en heb gehoort over een engelse tak, maar ken niemand van die kant. Later we dit verder bespreken in de Ridderzaal.
Tristan Vanqueour
Tristan Vanqueour
Admin

Man
Aantal berichten : 179
Leeftijd : 625
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Guillotine
Beroep : Gierstboer, Slager en Kunstenaar
Registration date : 25-03-08

Karakteristieken
Kracht:
informatie Left_bar_bleue100/255informatie Empty_bar_bleue  (100/255)
Intelligentie:
informatie Left_bar_bleue68/255informatie Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
informatie Left_bar_bleue168/255informatie Empty_bar_bleue  (168/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

informatie Empty Re: informatie

Bericht  Gast za mei 03, 2008 12:02 am

U kunt mij overigens ook inschrijven voor het leger, soldaat van het bataljon Haarlem, Lansier in spee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

informatie Empty Re: informatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum