Chean is uitgenodigd.
2 plaatsers
Guillotine :: Poorten van Kasteel Skerwou :: Halt! Wat is al die Herie? meld u zich eerst even aan...
Pagina 1 van 1
Chean is uitgenodigd.
Chean haalt, op haar eigen kasteel du Guirland, haar paard en tuigt hem op.
Ze gaat op weg het is een aardig eindje rijden door de ijselijke koude....
Na aangekomen te zijn bij het familie kasteel van de Guillotine, klopt ze op de deur van de poort. De poortwachter doet open...Ik kom voor Vrouwe Roseanne heer poortwachter....zij verwacht mij.
Ze gaat op weg het is een aardig eindje rijden door de ijselijke koude....
Na aangekomen te zijn bij het familie kasteel van de Guillotine, klopt ze op de deur van de poort. De poortwachter doet open...Ik kom voor Vrouwe Roseanne heer poortwachter....zij verwacht mij.
Laatst aangepast door Chean du Guirland Whitefi op ma feb 09, 2009 7:11 pm; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : foutjes ! ik krijg het niet gecorriceerd :))
Chean du Guirland Whitefi-
Aantal berichten : 1
Registration date : 09-02-09
Re: Chean is uitgenodigd.
De wachter kijkt Chean eens op en neer en trekt aan een touwtje. Een andere wachter met een kraai op de borst wordt wat ingefluisterd.
De wachter staart naar de wolken
Uw bezoek is aangekondig. Laten we even wachten of dame Roseanne u ook echt verwacht...
De wachter staart naar de wolken
Uw bezoek is aangekondig. Laten we even wachten of dame Roseanne u ook echt verwacht...
Wachter- Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08
Karakteristieken
Kracht:
(255/255)
Intelligentie:
(255/255)
Charisma:
(255/255)
Guillotine :: Poorten van Kasteel Skerwou :: Halt! Wat is al die Herie? meld u zich eerst even aan...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: