Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst Louwrens Phoenix

3 plaatsers

Ga naar beneden

Aankomst Louwrens Phoenix Empty Aankomst Louwrens Phoenix

Bericht  louwrens wo apr 23, 2008 11:50 am

Ik ben zeer vereerd aanvaard te zijn in deze familie,mijn naam is Louwrens Phoenix geboren in Vlaanderen Oostende ,verhuisd naar Dover 2 jaar en een half geleden,Ik ben ook lid van de Adelijke familie Phoenix ,dan na de dood van mijn eerste vrouw ben ik naar Holland gegaan en heeft na één jaar de liefste vrouw te wereld ontdekt "Utopiaa",ik heb ook veel tegenslagen gekend in Holland ,zie mijn laaste rechtszaak,maar ik kom er elke keer sterker uit dank zij mijn vrouw.

louwrens

Aantal berichten : 1
Leeftijd : 57
Registration date : 23-04-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue224/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (224/255)
Intelligentie:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue206/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (206/255)
Charisma:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue255/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Louwrens Phoenix Empty Re: Aankomst Louwrens Phoenix

Bericht  Wachter wo apr 23, 2008 12:16 pm

De wachter duwt Zot opzij en springt in het gelid. Een duidelijke heer op paard komt aangereden.

Dan stelt de man zich voor als Heer louwrens en ziet hij ook het sleuteltje bengelen aan de hand van de Heer die Louwrens ontvangen heeft tijdens het Bal van Graaf JeanJacob


Aankomst Louwrens Phoenix 41ve9s10

Natuurlijk heer! welkom het kasteel is vrij toegangelijk voor U, met uizondering van de Kamer van de Curia Familias welke alleen toegangkelijk is voor de familieraad.
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue255/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue255/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue255/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Louwrens Phoenix Empty Re: Aankomst Louwrens Phoenix

Bericht  Utopiaa wo mei 14, 2008 7:16 pm

Utopiaa had, terwijl ze uit het raam van hun slaapvertrek had gekeken, gezien dat haar liefste was gearriveerd. Ze rende door de gangen naar beneden en buiten. Bij de poort aangekomen bleef ze staan en vouwde haar handen. Ze was zo blij haar liefste weer te zien. Al wiebelend op haar tenen stond ze daar. Oww formaliteiten... laat die wachter opschieten, dacht ze.

Toen Louwrens eindelijk naar binnen mocht, vloog ze hem om zijn hals, kuste hem over zijn hele gezicht, van blijdschap en nam hem uiteindelijk bij de hand. Louwrens kon nog geen woord zeggen, of Utopiaa trok hem al rennend en lachend mee naar binnen, om hem het slaapvertrek te laten zien...
Utopiaa
Utopiaa

Vrouw
Aantal berichten : 5
Leeftijd : 605
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Phoenix - van Redinchem
Registration date : 20-04-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue32/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (32/255)
Intelligentie:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue48/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (48/255)
Charisma:
Aankomst Louwrens Phoenix Left_bar_bleue81/255Aankomst Louwrens Phoenix Empty_bar_bleue  (81/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Louwrens Phoenix Empty Re: Aankomst Louwrens Phoenix

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum