Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Tristan Vanqueour za apr 19, 2008 10:57 pm

Na het bal te Nijmegen reist Tristan af naar zijn kasteel en meld zich bij de wachters en toont zijn sleutel, de brieven van Graaf JeanJacob.

Gegroet best wachter, ik hoop vandaag nog te spreken met de Drosaard, is hij hier. Ik wil graag het Kasteel inspecteren.

De wachter leest lui de brief en ziet dan de strenge blik van Tristan


Oh ja natuulijk ik zal het in orde brengen, kom kom ik zal u het kasteel tonen
Tristan Vanqueour
Tristan Vanqueour
Admin

Man
Aantal berichten : 179
Leeftijd : 625
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Guillotine
Beroep : Gierstboer, Slager en Kunstenaar
Registration date : 25-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue100/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (100/255)
Intelligentie:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue68/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue168/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (168/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Re: Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Tristan Vanqueour di okt 14, 2008 5:34 pm

Met volle vaart komt Tristan aan met zijn Koets. De koetsier blaast al van verre de Hoorn dat de poorten open moeten. Opzij Opzij. Tristan heeft haast....

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Picture1-5
Tristan Vanqueour
Tristan Vanqueour
Admin

Man
Aantal berichten : 179
Leeftijd : 625
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Guillotine
Beroep : Gierstboer, Slager en Kunstenaar
Registration date : 25-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue100/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (100/255)
Intelligentie:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue68/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue168/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (168/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Re: Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Robert de Guillotine di okt 14, 2008 8:14 pm

Bob komt Tristan tegemoed gerent.

Tristan! Welkom terug! Waar was je al die tijd?
Robert de Guillotine
Robert de Guillotine

Man
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 585
Woonplaats : Haarlem
Familie naam : de Guilliotine
Beroep : Molenaar, Soldaat , Schildknaap van Ghislenus de Ligne
Registration date : 08-05-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue60/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (60/255)
Intelligentie:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue65/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (65/255)
Charisma:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue22/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (22/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Re: Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Tristan Vanqueour di okt 14, 2008 11:09 pm

Tristan springt uit de koets.

Gegroet Neef Robert. Ik was op staatszaken in Den Haag, maar nu is het een paar weken wat rustiger. Laten we de verkeizingen afwachten. Ik ben met spoed gekomen. Is mijn dochter Daphne hier al? En ik wil de familie spreken in de raadszaal. Ik heb grootsche plannen voor de Jaarmarkt. Een bal!

Tristan haast zich naar de ridderzaal...
Tristan Vanqueour
Tristan Vanqueour
Admin

Man
Aantal berichten : 179
Leeftijd : 625
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Guillotine
Beroep : Gierstboer, Slager en Kunstenaar
Registration date : 25-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue100/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (100/255)
Intelligentie:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue68/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue168/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (168/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Re: Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Robert de Guillotine wo okt 15, 2008 6:47 pm

Mooie ideeën Neef Tristan, ik heb ook een paar voorstellen in de Curia Familias. Uw Dochter is volgensmij gister gekomen.

Robert rent met Tristan mee naar de Raadszaal.
Robert de Guillotine
Robert de Guillotine

Man
Aantal berichten : 43
Leeftijd : 585
Woonplaats : Haarlem
Familie naam : de Guilliotine
Beroep : Molenaar, Soldaat , Schildknaap van Ghislenus de Ligne
Registration date : 08-05-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue60/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (60/255)
Intelligentie:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue65/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (65/255)
Charisma:
Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Left_bar_bleue22/255Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty_bar_bleue  (22/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine Empty Re: Aankomst Tristan Vanquoeur de Guillotine

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum