Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst Mocky van Redinchem

2 plaatsers

Ga naar beneden

Aankomst  Mocky van Redinchem Empty Aankomst Mocky van Redinchem

Bericht  Gast zo apr 20, 2008 4:34 am

Met volle moed gaat Mocky opweg naar het kasteel Doorwerth, waar haar familie vandaan komt.
Ze is wat zenuwachtig doordat ze haar familie niet meer kan herinneren. De enige die ze nog herinnerde was haar tweelingzus Utopiaa. Maar dat komt door de speciale band die ze hebben als tweeling.

Zouden haar familieleden haar wel mogen? Dat is de vraag die steeds in haar gedachte opkomt. Ze hoopt in ieder geval van wel.

Voor de poort van het kasteel, waar de koets stil bleef staan, stond een wachter die formeel mijn naam vroeg.

Hallo, ik ben Mocky van Redinchem, ik ben de achternicht van de heer Tristan Vanquoeur en de tweelingzus van Utopiaa Phoenix van Redinchem. Zij is reeds aanwezig geloof ik. Hier is mijn uitnodiging.

Ze nam de uitnodiging uit haar tasje en gaf het aan de wachter.

Best familie leden

Vanaf heden ben ik benoemd als Vazal van Graaf JeanJacob en heb aldus gekozen om Kasteel Doorwerth als woon stede in mijn Leengoed te gaan bewonen.

Dus zijn alle familieleden hierbij uitgenodigt om tevens een woonvertrek te komen inrichten.

Tevens zullen alle schilden en de familie stamboom in de ridderzaal te vinden zij.

U wordt allen uitgenodigt om eens langs te komen. Edoch meld U eert even aan bij de wachters, ze kennen U gezicht nog immers niet.

Was getekent

Tristan Vanquoeur de Guillotine
heer van arnhem en hillegom

Nu maar afwachten of ik binnen mag.


Laatst aangepast door Mocky op vr okt 31, 2008 4:48 am; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst  Mocky van Redinchem Empty Re: Aankomst Mocky van Redinchem

Bericht  Tristan Vanqueour ma apr 21, 2008 11:16 am

Tristan loopt een langs de poort en ziet Dame Mocky

Ah welkom! Het Kasteel is vrij van toegang met uitzondering van de
vergaderkamer van de familie de "guillotine" vanwege uw aangetrouwde
status.

Ik raad u aan om naar de slaapvertrekken te gaan en een kamer te (laten) inrichten voor u
Tristan Vanqueour
Tristan Vanqueour
Admin

Man
Aantal berichten : 179
Leeftijd : 625
Woonplaats : Heusden
Familie naam : Guillotine
Beroep : Gierstboer, Slager en Kunstenaar
Registration date : 25-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue100/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (100/255)
Intelligentie:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue68/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue168/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (168/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst  Mocky van Redinchem Empty Aankomst Vrouwe Mocky van Redinchem voor het gemaskerd bal.

Bericht  Gast za nov 01, 2008 8:34 am

Mocky stapt de koets uit toen deze stopte voor de poort van het kasteel. Ze is nog steeds verbaast dat dit tot haar familie behoort.
Ze draait zich om en maakt haar paard Black Night Storm los, die ze had meegenomen, en nam haar tas. Vervolgens liep ze naar de wachter om zich aan te kondigen.


Hallo wachter. Je kent me misschien niet meer. Ik ben Mocky van Redinchem en kom voor het bal van neef Tristan. Hoe gaat het met U.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst  Mocky van Redinchem Empty Re: Aankomst Mocky van Redinchem

Bericht  Wachter za nov 01, 2008 11:00 am

De wachter springt in het gelid.

Wel wie kan u vergeten? Daarbij heeft elk familielid dat kleine sleuteltje wat om je nek hangt. Welkom, het bal is al gestart.,..
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue255/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue255/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Aankomst  Mocky van Redinchem Left_bar_bleue255/255Aankomst  Mocky van Redinchem Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst  Mocky van Redinchem Empty Re: Aankomst Mocky van Redinchem

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum