Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Harrivdr komt aan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Harrivdr komt aan Empty Harrivdr komt aan

Bericht  Harrivdr wo apr 23, 2008 10:35 pm

Harri komt aanlopen bij een schitterend kasteel. Helemaal onder de indruk van dit prachtig gelegen gebouw nabij arnhem. Vol bewondering loopt hij een rondje rond het kasteel en bekijkt alles eens rustig.

Halt! Wat komt u doen?
Spreek luid ende duidelijk! Wat is U naam en waarom zal ik U toelaten in het Kasteel?


Vol schrik draait Harri zich om als hij opeens iemand achter zich hoort. Hij had niemand gezien toen hij het kasteel aan het bewonderen was.

Hallo, ik ben Harri. Ik had een aanplakbiljet gezien dat er nog mensen gezocht worden om hier te komen werken. Graag zou ik mijn werk hier doen als kok als dat nog mogelijk is. Ik heb nog een weinig ervaring met het braden van wild maar ik ben bereid om bij te leren.

Harrivdr
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Harrivdr komt aan Empty Re: Harrivdr komt aan

Bericht  Wachter do apr 24, 2008 9:54 am

mm kok, wel we hebben koks nodig.

Hier vul dit formulier maar eens in (ooc: registreer) dan zal de kasteelheer zich wel een buigen over uw solicitatie. Wellicht zal hij een test gerecht vragen van U.

De wachter wijst Harri naar het hokje van de wachters om het formulier in te vullen.
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Harrivdr komt aan Empty Re: Harrivdr komt aan

Bericht  Harri do apr 24, 2008 6:02 pm

Harri ziet het hokje waar hij in moet gaan zitten. Hij leest alles goed door.

Pfff, wat een moeilijke vragen allemaal. Dat kan nog wel even gaan duren.

Na een tijdje heeft Harri het hele formulier ingevuld en komt terug bij de wachter.

Hier is het formulier. Ik heb het zo goed mogelijk geprobeerd in te vullen.
Harri
Harri

Man
Aantal berichten : 37
Leeftijd : 33
Woonplaats : Utrecht
Beroep : Tarweteler, Molenaar, Student
Registration date : 24-04-08

Karakteristieken
Kracht:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue151/225Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (151/225)
Intelligentie:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue86/225Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (86/225)
Charisma:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue144/225Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (144/225)

Terug naar boven Ga naar beneden

Harrivdr komt aan Empty Re: Harrivdr komt aan

Bericht  Wachter ma apr 28, 2008 12:09 pm

Dit ziet er goed uit gaat u verder
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Harrivdr komt aan Left_bar_bleue255/255Harrivdr komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Harrivdr komt aan Empty Re: Harrivdr komt aan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum