Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daphne komt aan

3 plaatsers

Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Daphne komt aan

Bericht  Daphne de Guillotine vr mei 02, 2008 11:27 pm

Daphne was s'ochtends vroeg weggegaan om op tijd aan te kunnen komen. Ze was direct gaan beginnen met spullen pakken nadat haar vader was vertrokken. Daarna had ze haar zoon en man ingelicht over wat er toen was gebeurd. De eerst volgende dagen moest ze het eerst op haar in laten werken. Ze had ineens een vader! Uiteindelijk besloot ze dan in de koets te stappen en richting Arnhem te gaan.

Het landschap was prachtig, en daardoor leek de tijd versneld te gaan. In een mum van tijd hoorde ze dat ze al dichtbij was. Ze greep de sleutel sterk vast, bang om hem toch te verliezen. Als ze haar maar zouden herkennen. Misschien was haar vader wel niet thuis, en dan zat ze daar! Uiteindelijk besloot ze zich maar niet meer druk te maken en proberen gewoonweg nergens aan te denken.

Dan doemt zich een Kasteel op. Na even gekeken te hebben, beseft ze dat dat het kasteel moet zijn van haar vader: Kasteel Doorweth. De koets rijdt naar de poort en al gauw komt de koets bij het kasteel tot stilstand. Ze stopt uit en zenuwachtig kijkt ze om zich heen.

Dan ziet ze een man staan en loopt op hem af. Ze toont de sleutel naar de man en probeert er wat aan toe te voegen.

Goedemiddag! Ik ben Daphne .. de Guillotine. Ik kom mijn vader opzoeken. Is hij thuis?

Daphne komt aan 41ve9s10


Ze kijkt de man aan. Het klonk vreemd om zichzelf zo te noemen, maar ook wel vertrouwd. Ze had eindelijk een vader en nu was ze in staat om zijn achternaam te dragen!
Daphne de Guillotine
Daphne de Guillotine

Aantal berichten : 16
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Wachter za mei 03, 2008 7:33 am

De wachter springt in het gelid. Een duidelijke dame per koets komt aangereden.

Dan
stelt de dame zich voor als
Daphne .. de Guillotin ,dochter van de heer en ziet hij ook het sleuteltje
bengelen aan de hand van de dame


Daphne komt aan 41ve9s10

Natuurlijk Edele dame! welkom het kasteel is vrij toegangelijk voor U, met uizondering
van de Kamer van de Curia Familias welke alleen toegangkelijk is voor
de familieraad.
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Daphne de Guillotine za mei 03, 2008 1:47 pm

Daphne kijkt wat onzeker om haar heen. Ze is erg zenuwachtig, maar als ze de positieve reactie van de wachter ziet, lucht dat haar wat op.

Natuurlijk Edele dame! welkom het kasteel is vrij toegangelijk voor U, met uizondering
van de Kamer van de Curia Familias welke alleen toegangkelijk is voor
de familieraad.


Daphne voelt zachte regendruppels op haar huid komen. Een bries gaat langs hen en haar haren wapperen sierlijk in de wind. Weldra zal ze binnen staan, dus ze schenkt het niet teveel aandacht.

Weet u of mijn vader thuis is? Ik kom voor de eerste keer hier, en ik ken de weg totaal niet.
Daphne de Guillotine
Daphne de Guillotine

Aantal berichten : 16
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Wachter zo mei 04, 2008 9:57 pm

De wachter glimlacht en duimt naar de woontoren

Heer tristan is druk op staatszaken in Heusden en 's Schraven hagen. Ik stel voor dat u met uw naam een slaapkamer voor uw zelf laat inrichten en geniet van het Kasteel voor een paar dagen. Ik denk dat hij woensdag weer hier is.

Waarna de wachter instructies geeft aan de koetsier en een knecht laat halen voor de Dame
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Daphne de Guillotine ma mei 05, 2008 12:16 pm

Heer tristan is druk op staatszaken in Heusden en 's Schraven hagen. Ik stel voor dat u met uw naam een slaapkamer voor uw zelf laat inrichten en geniet van het Kasteel voor een paar dagen. Ik denk dat hij woensdag weer hier is.

Daphne keek enigszins geschrokken naar de wachter. Haar vader pas woensdag terug? Er zat dus niets anders op om een slaapkamer te laten inrichten en dan op haar vader wacht. Daphne ziet dat haar bagage al naar binnen wordt gedragen, dus wendt ze zich nog even snel tot de wachter.

Dank u wel, heer. Ik zal naar de slaapkamervertrekken gaan.

Zonder nog verder op antwoord te wachten loopt ze achter haar bagage naar binnen. Daar zal ze op zoek moeten gaan naar de slaapvertrekken.
Daphne de Guillotine
Daphne de Guillotine

Aantal berichten : 16
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Daphne de Guillotine do okt 09, 2008 2:28 pm

Zodra Daphne haar spullen bij elkaar heeft gepakt laat ze direct de koets gereed brengen. Zodra de bagage is ingeladen bestijgt ook zij de koets en kijkt nog eenmaal om naar haar voormalige thuis. Ze begint aan een lange reis naar Doorweth. In de koets valt ze huilend in slaap. Abrupt wordt ze hierin gestoord doordat de koets over een grote steen rijdt. Alles gaat goddank goed en na een tijd ziet ze haar ouderlijk huis opdoemen. Zodra de koets voor de deur tot stilstand wordt gebracht stapt ze uit en let er niet meer op of ze nu als Gravin zich goed gedraagt. Ze denkt er niet aan haar tranen te drogen en spreekt de wachter snel aan.

Weet u of mijn vader thuis is?

Daphne kijkt de wachter verwachtingsvol aan terwijl ze vanuit haar ooghoeken ziet dat haar bagage van de koets wordt gehaald.
Daphne de Guillotine
Daphne de Guillotine

Aantal berichten : 16
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Roseanne de Guillotine za okt 11, 2008 9:09 pm

Roseanne hoort vanuit haar kamer een koets over het grind rijden en ze loopt naar de deur. Daar ziet ze Daphne staan met een behuild gezicht. Ze rent naar haar toe.

Daphne? Wat is er met jet aan de hand? Hee, dan ik je ergens mee helpen? Je zegt het maar, hoor.

Roseanne geeft Daphne een dikke knuffel.
Roseanne de Guillotine
Roseanne de Guillotine

Vrouw
Aantal berichten : 50
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 22-06-08

Karakteristieken
Kracht:
Daphne komt aan Left_bar_bleue35/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (35/20)
Intelligentie:
Daphne komt aan Left_bar_bleue34/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (34/20)
Charisma:
Daphne komt aan Left_bar_bleue74/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (74/20)

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Wachter ma okt 13, 2008 1:16 pm

De wachter springt in het gelid.

Dame. Welkom ik zal de bedienden instrueren u te helpen. Heer Tristan is afwezig, ik heb geen benul wanneer hij er weer is. Ik neem aan dat u hier bent om de voorbereidingen van de festiviteiten te overzien?
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Daphne komt aan Left_bar_bleue255/255Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Daphne de Guillotine ma okt 13, 2008 1:53 pm

Daphne hoort de wachter antwoorden maar tegelijkertijd ziet ze ook haar nichtje op haar afrennen. Ze geeft haar een knuffel en kijkt dan van haar naar de wachter. Ze besluit de wachter eerst van een antwoord te voorzien zodat ze later haar nicht te woord kan staan als zij alleen zijn.

Festiviteiten? Ik wist daar nog niets van.. Ik kom enkel voor mijn vader. Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om hem een bericht te zenden waarin u vraagt of hij zo spoedig mogelijk hier aanwezig kan zijn? Ik verkeer in de grootste nood.

Daphne krijgt door dat ze zich toch aardig nog als een Gravin staande kan houden en loopt hierop met haar nichtje richting de ingang van het kasteel achter haar bagage aan. Ze probeert haar tranen te bedwingen en de tranen die al gevallen waren droogt ze.

Kunnen we elkaar onder vier ogen spreken? Ik heb geen behoefte dat de gehele familie hiervan op de hoogte geraakt.
Daphne de Guillotine
Daphne de Guillotine

Aantal berichten : 16
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 02-05-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Roseanne de Guillotine ma okt 13, 2008 10:47 pm

Kunnen we elkaar onder vier ogen spreken? Ik heb geen behoefte dat de gehele familie hiervan op de hoogte geraakt.

Tuurlijk! Zullen we even naar de ridderzaal gaan anders? Hierbuiten is het nou ook weer niet super..

Roseanne loopt samen ent Daphne naar de Ridderzaal

OOC. ze zetten het daar verder?
Roseanne de Guillotine
Roseanne de Guillotine

Vrouw
Aantal berichten : 50
Woonplaats : Haarlem
Registration date : 22-06-08

Karakteristieken
Kracht:
Daphne komt aan Left_bar_bleue35/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (35/20)
Intelligentie:
Daphne komt aan Left_bar_bleue34/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (34/20)
Charisma:
Daphne komt aan Left_bar_bleue74/20Daphne komt aan Empty_bar_bleue  (74/20)

Terug naar boven Ga naar beneden

Daphne komt aan Empty Re: Daphne komt aan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum