Ivvo komt aan
2 plaatsers
Guillotine :: Poorten van Kasteel Skerwou :: Halt! Wat is al die Herie? meld u zich eerst even aan...
Pagina 1 van 1
Ivvo komt aan
Na een rustige reis uit Heusden komt Ivvo bij kasteel Doorwerth aan. Op wat afstand blijft hij even staan om het mooie kasteel te bewonderen, maar dan loopt hij door naar de poortwachter om zich aan te melden.
Spreek luid ende duidelijk! Wat is U naam en waarom zal ik U toelaten in het Kasteel?
Goedemiddag, heer poortwachter, ik ben Ivvo. Ik heb in Heusden gehoord dat er hier problemen met smokkelaars zijn, en ik kom als officier in het leger mijn diensten aanbieden.
Spreek luid ende duidelijk! Wat is U naam en waarom zal ik U toelaten in het Kasteel?
Goedemiddag, heer poortwachter, ik ben Ivvo. Ik heb in Heusden gehoord dat er hier problemen met smokkelaars zijn, en ik kom als officier in het leger mijn diensten aanbieden.
Ivvo-
Aantal berichten : 2
Beroep : Korporaal, advocaat, kleermaker
Registration date : 02-05-08
Karakteristieken
Kracht:
(255/255)
Intelligentie:
(255/255)
Charisma:
(255/255)
Re: Ivvo komt aan
De wachter spingt in gelid bij het zien van de banieren van het Leger. De instructie van heer Tristan waren duidelijk.
Ja natuurlijk heer. Gaat u verder!
Ja natuurlijk heer. Gaat u verder!
Wachter- Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08
Karakteristieken
Kracht:
(255/255)
Intelligentie:
(255/255)
Charisma:
(255/255)
Soortgelijke onderwerpen
» Daphne komt aan
» Sanne komt aan
» Kiodred komt aan
» Harrivdr komt aan
» Weetnix Guillotine komt aan.
» Sanne komt aan
» Kiodred komt aan
» Harrivdr komt aan
» Weetnix Guillotine komt aan.
Guillotine :: Poorten van Kasteel Skerwou :: Halt! Wat is al die Herie? meld u zich eerst even aan...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: