Guillotine
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Adjudant Nienke Connor komt aan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Adjudant Nienke Connor komt aan Empty Adjudant Nienke Connor komt aan

Bericht  Nienke vr aug 01, 2008 1:52 pm

Nienke was nadat ze een verkeerde afslag genomen had uiteindelijk dan toch aangekomen bij het kasteel.

Goedendag heer, Ik ben adjudant in het leger, mijn naam is Nienke Connor. Ik hoorde dat er veel smokkelaars waren en bied mijn diensten aan om mede de veiligheid te garanderen.
Nienke
Nienke

Vrouw
Aantal berichten : 2
Woonplaats : Utrecht
Familie naam : Connor
Registration date : 01-08-08

Karakteristieken
Kracht:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue81/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (81/255)
Intelligentie:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue68/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue125/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (125/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Adjudant Nienke Connor komt aan Empty Re: Adjudant Nienke Connor komt aan

Bericht  Wachter vr aug 01, 2008 4:35 pm

De wachter spring op en kijkt nienke eens aan.

Wel wel u ziet er uit als een pittige dame. De gronden van het hollandsche leger liggen dichter bij Arnhem.

De wachter wijst richting het oosten

Veel succes!
Wachter
Wachter

Aantal berichten : 29
Registration date : 28-03-08

Karakteristieken
Kracht:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue255/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Intelligentie:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue255/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)
Charisma:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue255/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (255/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Adjudant Nienke Connor komt aan Empty Re: Adjudant Nienke Connor komt aan

Bericht  Nienke vr aug 01, 2008 6:25 pm

wel bedankt beste heer


Nienke wandelt verder in de richting die de wachter aanwees
Nienke
Nienke

Vrouw
Aantal berichten : 2
Woonplaats : Utrecht
Familie naam : Connor
Registration date : 01-08-08

Karakteristieken
Kracht:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue81/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (81/255)
Intelligentie:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue68/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (68/255)
Charisma:
Adjudant Nienke Connor komt aan Left_bar_bleue125/255Adjudant Nienke Connor komt aan Empty_bar_bleue  (125/255)

Terug naar boven Ga naar beneden

Adjudant Nienke Connor komt aan Empty Re: Adjudant Nienke Connor komt aan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum